Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
J
Jans 13/04/2007 13:48
86.94.131.*

Huisrekening

Hallo lieverds

Even een paar dingen over de huisrekening±

Er staat genoeg op om Nuon af te kunnen betalen. Andrea gaat ze vandaag bellen dus dan hoop ik dat ze de hele mikmak gelijk afschrijven

Verder zijn er nog wat mensen die het bedrag naar 61 eu hebben verhoogd ipv 63 eu. Willen zij dit even checken en meteen veranderen

Rick en Maud hadden de servicekosten nog helemaal nog niet verhoogd, dus graag even 18,50 storten en het bedrag verhogen voor de volgende keren

Dag vriendjes, dag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16]

Y
Yvon 18/04/2007 08:45
81.205.137.*
Nou ik ben iig wel heel blij dat er nu veel mensen achteraan gaan, super goed kars, janneke en andrea (en als ik nog iemand vergeet goed zo!! ) En blij dat we niet weer meer moeten betalen. Fijn ook dat we de namen hebben. Ik zal instellen dat het bij mij voortaan de 25ste word afgeschreven.

Liefs, Yvon

K
Kasper 18/04/2007 10:08
85.146.197*
ik had die 33,33 euro al overgeschreven...

K
Kim 18/04/2007 10:44
85.146.197*
Super!

K
Kim 18/04/2007 10:44
85.146.197*
Kas je krijg het wel terug zodra we kunnen internetbankieren!

A
Andrea 18/04/2007 10:53
85.146.197*
Gelukkig is het nu allemaal duidelijk..

wel een beetje vreemd dat het vrouwtje aan mij niet kon uitleggen hoe de schuld nu zo veel geworden kon zijn.. terwijl dat gewoon helemaal niet blijkt... naja het is opgelost nu..

Thanks Karsjan!!

Ik zal het veranderen naar de 25ste.. ik heb alleen 33,33 al overgemaakt dus ik hoop die ook nog terug te krijgen als we internetbankieren hebben..

liefs Andrea

A
Andrea 18/04/2007 10:58
85.146.197*
Trouwens.. Karsjan..

Wel echt heel raar dat mij wel Echt is gezegd dat het automatisch afgeschreven wordt en jij te horen krijgt dat het niet kan...

Niet dat dalijk toch de 27ste de schuld wordt afgeschreven...ik vind het echt raar dat mij zoiets anders is verteld,

liefs

B
Berry 18/04/2007 11:03
144.15.24*
mm ik had die 33.33 euro ook al overgemaakt! maar dat komt dan wel goed! Maar even het volgende....die overschrijving op de 25e.....is dat dan voor die maand of voor de volgende maand, want ik heb voor april dus al betaald. Moet ik nou de 25e alweer betalen voor de maand mei of betaal ik pas 25 mei voor de maand mei???

thats all folks!

K
Kars 18/04/2007 11:53
84.107.146*
Berry: Ik wil dat iedereen 2 dagen voordat energie kosten van onze rekening geschreven worden de servicekosten overmaakt. De energiekosten worden op iedere 27e van de maand afgeschreven. Dus iedereen moet de service kosten voor die maand op de 25e van de maand overmaken. Als je al voor april het bedrag overgemaakt hebt hoef dat niet nog een keer te doen. Gewoon vanaf mei instellen dat de service kosten iedere 25e van de maand overgemaakt worden.

Andrea: Het is inderdaad vreemd wat die mevrouw tegen jou verteld heeft over de telefoon. Daarom heb ik voor de zekerheid nog een tweede keer met de nuon gebeld. Ik denk dat die mevrouw bedoelde dat alleen de service kosten automatisch geincasseerd worden. Mocht die mevrouw toch gelijk hebben (zeer onwaarschijnlijk), dan zal onze schuld de 27e afgeschreven worden. We hebben genoeg op de rekening staan, dus dat zou alleen maar mooi zijn. Dan zijn we er vanaf.

S
Sander 18/04/2007 16:04
85.146.197*
Heel goed geregeld, mijn complimenten..!
Heb 't inmiddels ook veranderd naar de 25e, vind 't echt goed dat jullie dat zo hebben geregeld!
Groeten, Sander!

K
Kars 18/04/2007 17:46
85.146.197*
Even een update:

Heb naar de postbank gebeld, en ben erachter gekomen dat er 4 gemachtigden zijn voor onze huisrekening:

- H. Blom

- Nizen

- Sameel

- Bemer

We hebben van al deze personen een handtekening nodig. Berry heeft via via het telefoonnummer van Haneke Nizen kunnen achterhalen. Mogelijk kunnen we via haar meer info over de andere drie personen krijgen.

Omdat het waarschijnlijk lastig gaat worden om van al die 4 personen een handtekening te krijgen wil ik voorstellen om het volgende te doen (als het bovenstaande niet lukt): een nieuwe huisrekening openen.

Stap 1: We openen een nieuwe huisrekening.

Stap 2: Iedereen maakt 140 euro over naar deze nieuwe rekening.

Stap 3: Ik betaal de nuon met het bedrag dat op de nieuwe rekening staat.

Stap 4: Ik laat een aantal mensen de servicekosten naar de "oude" rekening overmaken zodat er op die rekening een bedrag komt te staan dat precies genoeg is om 3 termijnen van nuon mee te betalen (er staat nu zo'n 2400 euro op, dus er moet nog zo'n 300 euro bij). De rest maakt de service kosten naar de nieuwe rekening over.

Stap 5: Iedereen maakt vanaf nu zijn service kosten over naar de nieuwe huisrekening.

Stap 6: De nuon haalt de termijnen van onze oude rekening af. Na 3 termijnen zal er vrijwel niks meer op de rekening staan. Op dat moment neem ik contact met ze op, en verander van rekening (onze nieuwe rekening).

Stap 7: Na de 3 termijnen zal er precies genoeg geld op onze nieuwe rekening staan om het voorschot aan iedereen terug te betalen (want iedereen maakt per maand 63 euro over naar de nieuwe rekening, terwijl de nuon zijn geld van onze oude rekening afhaalt).

Stap 8: Niemand heeft nog iets te maken met de oude huisrekening, want geen van ons is gemachtigd. Omdat er geen geld op staat, hebben we er niks meer mee te maken. We laten de rekening voor wat het is, en gaan verder met onze nieuwe rekening.

Ik weet dat het een omslachtig lijkt en dat niet iedereen zomaar 140 euro op kan hoesten, maar dit is de enige manier om van deze vage rekening af te komen.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12345678910111213141516
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |