Pimp our kitchen
Zouden we niet die 500 euro (of een deel ervan) die nog over is van het huisfeest in juni niet kunnen besteden om de keuken een beetje te pimpen? Want nu is het echt n donker hok waar je niet zomaar voor de gezelligheid gaat zitten...
Mij lijkt bijvoorbeeld een redelijke geluidsinstallatie al een goed begin... Ik heb er nu mn kleine boxjes gezet, maar dat is ook niet echt ideaal.
Wat vinden jullie van dit idee?
Post ook wat creatieve ideeen om de keuken te pimpen, of niet.
En wat dachten jullie van een combi: EN een nieuwe tafel/geluidsinstalatie (kost niet veel bij het goed) EN een avondje goed op stap/uit eten/weekendje weg (dat laatste zal niet gaan van het geld maar goed..)
En misschien een paar posters/schilderijen weet ik veel aan de muur voor de "sfeer"
ben het overigens wel met Kasper eens wat betreft kosten voor de keuken.. weet niet of het kan, maar als we via de huisbaas iets kunnen regelen (tafel ofzo) is dat natuurlijk nooit weg...
Goed plan, van die combi!
Ik ben vandaag langs de huisbaas gegaan, om te vragen wat er allemaal mogelijk was met de keuken... Hij komt morgen langs om met mij te kijken (ook weet hij dan of misschien er een lichtere kleur mag van de SSHN voor boven de witte tegels). Ook ben ik langs 'Het goed' geweest... Verschillende tafels vond ik er geschikt uitzien,... allemaal met een prijskaartje van rond de 60 euro (misschien iets erboven). Verder (aangezien we niks mogen boren) waren er 2 sta-lampen voor beiden 7,50. Een warmere kleur tl-buis komt op 9 euro, dus in 2voud 18 euro. Op deze manier kom ik op net onder de 100 euro, en ik denk dat dit al heel veel zou schelen... (jullie?)
Op deze manier is er nog +/- 400 euro over (dacht ik, toch David?) voor een leuke dag/avond met zn allen.
Wat vinden jullie hiervan?
lekker bezig matthijs!ik ben voor!
klinkt perfect! zeker de tafel van 'het goed' ik wil wel helpen uitzoeken
Oke de huisbaas is geweest... We mogen de keuken verven op zijn kosten tot €75. Mij lijkt n tintje lichter echt niet verkeerd,.. toch? Dus als er vrijwilligers zijn zouden we misschien n weekendje de keuken kunnen verven?
Verder zet de sshn er 2 nieuwe tl buizen in met een warmere kleur. Qua interieur doen zij niks, dus een nieuwe tafel moeten we echt zelf betalen.
Oja, dat lampje bij de voordeur wordt ook vervangen.
Zou iedereen ff kunnen posten wat zij ervan vinden om dus +/- 100 euro van de huisrekening voor de keuken uit te trekken, en of je zin hebt om n weekendje mee te helpen schilderen?
Ik zie t iig wel zitten!
ik wil wel schilderen.. no problem!!
en als we dan ook een nieuwe tafel kopen, kunnen we die misschien (als we dan toch aan het schilderen zijn) gelijk een gezellig kleurtje geven (goud/zilver/ whatever)
En dan gelijk het plannetje van Yvonne en mij: dat we de keuken maar eens een keer goed kunnen gaan schoonmaken, de rotzooi uit de kastjes onder onze kastjes weg, de koelkast etc een keer van de muur en daar de ziezigheid weghalen... total makeover!
Ik stel voor: weekend van 10 november of weekend van 17 november!
liefs Lieke
Supergoed mathijs!!
Ik ben voor schilderen en nieuwe tafel. Ik kan wat betreft weekend alleen op zondagen (zaterdag werk ik..)
Kj
Ik ben ook helemaal voor. Kan dat weekend tot nu toe ook helpen. Gaan we de keuken ook een keer echt goed schoonmaken!! Dus ook de fornuizen weg halen van hun plek. Daar is het namelijk heeel vies (Dit is Bri trouwens)
ik heb nog even een kijkje in de keuken genomen. Over het schilderen zit ik nog een beetje te twijfelen, het is wel héél veel werk en of het er werkelijk gezelliger van wordt betwijfel ik!
Wel ben ik zeker voor een mega-grote schoonmaak van alle kastjes en alles van de muur halen
ik kan ook beide weekenden nog wel een dagje! ben ook zeker voor een schoonmaak en misschien kunnen we dan langs het Goed gaan voor een tafel of een lamp of andere gezellige aankleding!