Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
K
Kim 25/04/2006 21:58
131.174.121.*

Houseparty 2006

De stand van zaken!

Het huisfeest zal (hoogstwaarschijnlijk) plaatsvinden op donderdagavond 22 juni. Het thema van dit jaar: Babes and Dudes! De entree is wederom 8 euro. Aan elke huisgenoot zal 50 euro worden gevraagd als voorschot. dit krijg je terug na het feest. We zullen de polo's houden van vorig jaar en voor de nieuwe huisgenoten (&suus) bestellen we er in totaal 9 bij. Het is de bedoeling dat iedereen zijn bijdrage levert aan de organisatie van het feest. Daarvoor zal er binnenkort een takenlijst worden gepresenteerd. Denk vast na over de aankleding en over hoe jij je nuttig kunt maken.

Het wordt vast weer super! Ik heb er nu al zin in!!!!

lief kusje, Kim

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

J
Janneke 08/06/2006 09:21
131.174.121.*
He Liek!

Ik heb je al ff niet meer gesproken dus doe ik het via het forum haha...

Zullen wij gewoon een berichtje op het Heyendaal prikbord zetten? Dan komt daar ook een delegatie van... En dan zetten we erbij: verboden voor Pascal, hehe!

Kus

L
Lieke 08/06/2006 11:28
131.174.121.*
jaa jans, dat is een superidee!!!

zal ik ook bij ovum op het forum zetten? of willen jullie geen ovum-mensen op ons feestje?

liefs Lieke

K
Kim 08/06/2006 22:21
131.174.121.*
Ook ovummensen mogen komen hoor lieke, haha! dat zijn ook mensen!

Het is (denk ik) wel handig als je een klein beetje weet hoeveel van je vrienden er komen.

ik heb er echt superveel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L
Lieke 09/06/2006 00:21
131.174.121.*
ik nodig de ovumgangsters we persoonlijk uit, straks komen alleen de ontspoorde mensen langs, dat willen we natuurlijk niet

S
suus 10/06/2006 10:40
82.92.120.*
He luitjes!

Ik heb op de uni ff aan een flyer zitten prutsen! Gister had ik geen tijd meer om te laten drukken, maar ik zorg dat ze maandag klaar zijn!

Hoe veel zal ik er nou ongeveer laten drukken? Ik kan dan ook nog proberen om hem via mail te versturen, zodat iedereen ook in de mail die flyer mee kan sturen!

Dat was'm weer voor vandaag! Ik ga me klaar maken voor de halve marathon!

dag lieve mensjes!

B
berry 11/06/2006 21:03
85.146.197*
hey allemaal,

ik zal idd weer met de financiele zaken bemoeien. Dus mocht je toevallig langs mijn kamer komen dan kom maar even 50 euro droppen! ik zal ook regelmatig even langslopen in de hoop dat er mensen thuis zijn, maar probeer er zelf ook even aan te denken en iig alvast 50 euro ergens op te bergen zodat als ik langskom je het ook aan mij kan overhandigen. Voorgaande jaren is het zo gegaan dat er genoeg mensen kwamen opdagen zodat iedereen zijn inleg incl tshirts eruit terug kreeg. dus zorg dat je genoeg mensen uitnodigt zodat het lekker vol wordt!

groetjes,

Berry

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |