Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
R
Remko 03/06/2005 12:41
131.174.121.*

Kijkavond part 2

He skatjes,

Na een aantal mooie, vermoeiende, gezellige, dronken jaren op [26] ben ik solidair met mijn buurvrouw en zal begin juli de deur van dit huis achter mij dicht doen en dan moeten aanbellen om binnen te kunnen... Ik ga weliswaar niet naar Aruba maar goed, ook voor deze jongen is het tijd geworden om eens in een andere vijver te gaan zwemmen.

Dus als er een kijkavond wordt gehouden dan is het wellicht handig om dat voor twee kamers te doen.

Voor diegene die in mijn kamer wil, steekpenningen en snoepreisjes worden geaccepteerd. Komen we altijd uit...hehehehe

Wel zal desbetreffend persoon €150 moeten neertellen voor die hele mooie hoogslaper van mij. Zo goed als nieuw!!!! Tapijt en gordijnen worden een schenking vrees ik.

Greetings and salutations

Remko

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

J
Jaap 13/06/2005 20:21
131.174.24*
De grijsrug berggorilla tijdens paringstijd:

2.5 Voortplanting

Als een wijfje 6 – 9 jaar is, is ze oud genoeg voor haar eerste baby. Als ze dan ook zin heeft om te paren krijgt ze sterk opgezwollen en roze achterdelen, die een signaalfunctie hebben en waardoor de mannetjes weten dat ze wil paren. Deze opgezwollen delen blijven ongeveer 12 dagen bestaan, dit is dan ook de vruchtbare periode. In principe kan ieder mannetje met een vruchtbaar vrouwtje paren mits zij daartoe bereid is en mits andere mannetjes het niet verhinderen. De paring zelf duurt ongeveer 15 seconden.

K
Kasper 13/06/2005 20:23
131.174.121.*
Netjes Jaap

B
berry 21/06/2005 15:25
131.174.24*
jezus jaap..........zeeer scherp!!!

my compliments!!! :>

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12