Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
F
Floris 28/08/2007 10:57
85.146.197*

Afgesloten

Hallo allemaal!

Even een vervelende update in het energie/Nuon debacle van ons huis: Vanochtend kwam de huisbaas langs om te vertellen dat ze van de Nuon hadden gebeld: wij bleken wanbetalers te zijn en zullen net als 5(!) andere SSHN-huizen binnen 8 dagen worden afgesloten!

Dat is natuurlijk hoogst onwenselijk, maar ik had het idee dat jij het geld ging overmaken of al had overgemaakt naar de Nuon, toch Kars?

Je was iig net niet thuis, dus ik heb de huisbaas je nummer gegeven en die belt je er dan snel over.

Dus hopelijk werkt de Nuon een beetje mee, anders zitten we over 8 dagen in het donker ...

Floris

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

K
Kars 28/08/2007 11:23
62.59.172.*
Heb net de nuon aan de telefoon gehad en alles is geregeld. Ze hebben inderdaad gebeld met de vraag waar hun geld bleef. Die heb ik vanochtend naar ze overgemaakt dus alles is in orde.

Ik heb overigens expres een paar dagen gewacht met het overmaken van het geld naar de nuon omdat ik niet zeker wist of iedereen zijn servicekosten op tijd overgemaakt zou hebben (en dan zou er dus niet genoeg geld overblijven voor onze maandelijkse nota).

Kars

K
Kim 28/08/2007 15:18
85.146.197*
pfieuw!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |