Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
R
Rick 13/10/2006 16:48
85.146.197*

Bezoekerskaart

Lieve huisgenoten,

We hebben een bezoekerskaart gehaald bij de gemeente wat inhoudt dat je voor 70 cent per 3 uur of 1,75 euro per dag kunt parkeren hier in de buurt(straal van 500 m ofzoiets). Ideaal dus voor bezoekende papa's en mama's! . Deze kaart hangt bij Rick aan de koelkast. Er naast is een lijst waarop je VOORDAT je de kaart meeneemt je je NAAM en de datum van die dag opschrijft en wanneer je hem terug hebt gebracht. We willen namelijk graag de kaart op mijn kamer bewaren zodat hij niet zo snel kwijt raakt!DUS HIJ MOETTERUGGEBRACHT!!! :>

Mocht de kaart kwijt raken dan is het de laatste op de lijst die ervoor betaald (dit is 7,50!) en een nieuwe regelt ook al was hij volgens eigenzeggen niet de laatste die hem heeft geleend!!

KUSJES

Rick en Bri

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

B
berry 13/10/2006 18:14
85.146.197*
super goed initiatief! cool man...nu mama overhalen om langs te komen

L
Lieke 14/10/2006 14:10
131.174.209.*
ooo.. nu willen misschien mijn ouders ook eens langskomen!!

nee grapje, maar jullie zijn echt de beste en het lijkt me een goed systeem!

ennn.. ps: gisteren kwam olaf (die doet informatiekunde) even naar ons internet kijken. Hij kon er verder niks aan veranderen, maar hij dacht dat de hard-disk nog wel goed was, maar alleen op nieuw geinstalleerd moest worden. Ik weet niet wie dit de vorige keer heeft gedaan?? Hopen dat we dit gauw kunnen fixen!

kus Liek

D
david 14/10/2006 15:43
213.197.20*
had ie dat dan niet meteen ff kunnen doen

nee fijn dat ie iig gekeken heeft. hopen dat we hem opnieuw kunnen installeren??????!

Y
yvon 19/10/2006 13:55
131.174.206*
He Bri en Rick wat goed gedaan!!!!!!

Ow en over internet we willen volgende week iemand bellen die het echt kan maken niet iemand de er wel wat verstand van heeft dan maar wat meer dokken....

Liefs, Yvon

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |