Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
K
Kars 20/06/2006 23:37
84.107.146*

Schoonmaakrooster

Ik vind dat er een nieuw schoonmaakrooster moet komen. De huidige hangt er geloof ik maar voor de sier, aangezien niemand de moeite neemt om de keuken een schoon te houden. En ALS er al eens een keer iemand probeert schoon te maken, is het de dag erna meteen weer ranzig. Ik vind dat er in de keuken in ieder geval in keer per week schoon gemaakt moet worden. Zoveel werk is het niet.

Verder zijn er ook een hoop kleine dingen waar niemand aandacht aan besteedt, zoals bijvoorbeeld het leegmaken van de vuilnisbak. Vandaag wilde ik de vuilniszak in de keuken legen. Zodra ik de deksel open deed donderde er een hele meute maden uit. Ik weet niet of dat bij iemand normaal is, maar ik vind het smerig. Ik snap niet waarom niemand bedenkt "goh, de vuilniszak zit vol, laat ik hem eruit halen". In plaats daar van wordt er doodleuk een nieuwe lege zak naast gezet. Ook zijn er altijd mensen die hun zooi niet opruimen als ze in de keuken hebben gekookt. Neem toch eens je verantwoordelijkheid en ruim die zooi op als je klaar bent!

Ik hoop dat ik niet de enige ben die zich hieraan stoort.

-Kars

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Y
yvon 21/06/2006 10:44
131.174.121.*
Nee je bent niet de enige, ik vind het ook smerig.

Ik stem ook voor een nieuw rooster, ik vind het helemaal niet erg om op te ruimen,

maar zoals jij zegt moet iedereen zich hier dan wel aan houden!

R
Rick 21/06/2006 13:29
85.146.197*
Daar wordt precies het probleem genoemd. een aantal mensen lijkt gewoon schijt te hebben aan het rooster en ik denk dat iedereen wel weet wie er dan bedoeld worden, helaas voornamelijk heren. Dus als we een schema maken dan moet iedereen hier zich echt aan houden en zetten we er maar een boete op lijkt mij!

L
Lieke 21/06/2006 13:58
131.174.121.*
ten eerste: GOEDEMORGEN !!

ten tweede: ik ben het helemaal met jullie eens, als we nou na het feest een waterdicht rooster maken, waar iedereen zich aan houdt. Heb je het niet gedaan, 5 euro in de huispot! lijkt me fijn!

Liefs Lieke

PS: NEDERLAND die heeft de bal, die mooie bal van goud; let's kick some ass tonight! :>

K
Kim 21/06/2006 14:57
131.174.121.*
Ik wil ook heel graag dat het weer goed aangepakt gaat worden.

Jolijn heeft aan mij beloofd dat ze het nieuwe rooster gaat maken waarop Kasper en David bovenaanstaan.

Jolijn zorg je dat dit eind deze week hangt voor volgende week?

xxx Kim

J
Jolijn 21/06/2006 16:57
86.88.1.*
Heee! ja zal ik doen! moet dit doorlopen in de vakantie? want weet niet wie er dan allemaal zijn dan en anders loopt het meteen weer fout snap je???

Hoe zal ik dit doen??

XX jolijn

Y
yvon 21/06/2006 20:07
131.174.121.*
de vakantie overslaan ofzo

en dan daarna weer verder gaan...??

een stop van (midden?) juli tot begin september ofzo?????

Krijgen we dadelijk weer een schoon huis!

B
berry 23/06/2006 17:05
131.174.221.*
ik plijt er al jaren voor en dan lijkt het eerste maand goed te gaan, maar altijd verslapt de aandacht weer en gaat iedereen weer de sloddervos uithangen...ik heb al een paar keer zakken die naast de vuilnisbak staan (en ik weet van wie die was toen; chips bak ijs>>>menno dus) en op z'n kamer leeggedumpt.....zelfs dat werkte niet, maar goed...try try try again!!!

K
Kim 23/06/2006 17:50
131.174.121.*
'plijt' is met een korte 'ei' berry, net als in geil. maar ik stuur je niet terug naar de basisschool hoor! ik vind het wel een strakke actie van toen bij menno! haha!

maar vandaag kunnen we heel trots op onszelf zijn! Na een supergeslaagd feestje hebben er een aantal mensen ff superhard aangepakt en is ons huis schoner dan voor het huisfeest!!!

jeuj! schouderklopje voor onszelf!

K
Kars 24/08/2006 13:16
131.174.121.*
Jolijn, wil jij misschien nog een keer het schoonmaakrooster uit printen en in de keuken ophangen? Er hangt nu niks meer en ik zie het al wel weer gebeuren dat er vervolgens niet meer schoon gemaakt wordt. Alvast bedankt.

K
Kars 24/08/2006 13:16
131.174.121.*
Jolijn, wil jij misschien nog een keer het schoonmaakrooster uit printen en in de keuken ophangen? Er hangt nu niks meer en ik zie het al wel weer gebeuren dat er vervolgens niet meer schoon gemaakt wordt. Alvast bedankt.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |