Ik vind dat er een nieuw schoonmaakrooster moet komen. De huidige hangt er geloof ik maar voor de sier, aangezien niemand de moeite neemt om de keuken een schoon te houden. En ALS er al eens een keer iemand probeert schoon te maken, is het de dag erna meteen weer ranzig. Ik vind dat er in de keuken in ieder geval in keer per week schoon gemaakt moet worden. Zoveel werk is het niet.
Verder zijn er ook een hoop kleine dingen waar niemand aandacht aan besteedt, zoals bijvoorbeeld het leegmaken van de vuilnisbak. Vandaag wilde ik de vuilniszak in de keuken legen. Zodra ik de deksel open deed donderde er een hele meute maden uit. Ik weet niet of dat bij iemand normaal is, maar ik vind het smerig. Ik snap niet waarom niemand bedenkt "goh, de vuilniszak zit vol, laat ik hem eruit halen". In plaats daar van wordt er doodleuk een nieuwe lege zak naast gezet. Ook zijn er altijd mensen die hun zooi niet opruimen als ze in de keuken hebben gekookt. Neem toch eens je verantwoordelijkheid en ruim die zooi op als je klaar bent!
Ik hoop dat ik niet de enige ben die zich hieraan stoort.
-Kars
!!
jeuj! schouderklopje voor onszelf!