Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
L
Lars 08/10/2004 12:21
131.174.121.*

Schoonmaak bezem

Beste huisgenoten,

Toen ik vanochtend de douche op de 1e verdieping instapte, vond ik het nodig dat ie weer eens schoongemaakt moest worden. Dus ik mn onderzoekshandschoenen aangetrokken en aan de slag met de brandweerslang Heel leuk allemaal totdat bleek dat we niks hebben om de vloer mee te schrobben. Ik vond alleen een losse afgebroken steel van onze oude bezem in de bijkeuken.

Tijd voor een nieuwe dus!! Kunnen we de douches weer goed schoon schrobben...

Want volgens mij is dat hok op de 1e niet meer schoongemaakt sinds ik op de 1e woon... :-(

Ik vraag wel ff geld aan Janin, dan haal ik een nieuwe.

Zodra die nieuwe er is maak ik de douche af. Misschien is het een idee om net als voor het toilet een nieuw rooster te maken... Graag u reactie.

Lars.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

K
Kim 08/10/2004 14:59
131.174.121.*
Goed Lars!

Die douche is inderdaad goor. Koop gelijk even iets wat je door de afvoer kunt gooien dat zooi afbreekt. Wat mij betreft maken we een rooster dat ie elke week wordt schoongemaakt. We zijn met z'n tienen, dus dan ben je 1x in de 10 weken aan de beurt. Voor de wc moeten jullie het even met z'n vijven bekijken.

J
janin 09/10/2004 14:23
81.205.85*
ik heb nog zo'n schrobber-geval die je eraan kan zetten...dus da hoeven we niet te kopen!!

Succes met poetsen Lars, ben ik niet van je gewend....

L
Lars 10/10/2004 14:54
131.174.121.*
Ik ook niet...

Deze week ga ik die dingen kopen en kom ik langs voor het geld.

B
berry 10/10/2004 21:27
131.174.121.*
voor geld moet je bij mij zijn lars. ik heb de pot nog met het geld wat met ons schitterende huisfeest is verdiend. Tis alleen niet veel meer dus misschien een optie om met z'n allen weer eens een tientje in te leggen! kzie jullie allemaal woensdag en dan drinken we dr 1!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |